söndag 13 februari 2011

Extra dag med husse i skogen

Nu var det länge sedan husse bloggade. Han är bra upptagen ibland, men vi har kul när vi är tillsammans.
I fredags var det snökaos i Stockholm. Husse trodde inte på det förrän han hade sett på TV att det faktiskt inte gick att åka till jobbet.
Det var tur för mig det, för det stormade inte värre än att vi kunde gå ut i skogen tillsammans. Husse tänkte att en dag som denna är det inte någon annan ute och då är det riskfritt för mig att få springa lös.


Det är ju så vackert i skogen och husse lekte mycket med mig. Han brukar alltid hitta på något för mig att göra. Här har han gömt sig när jag inte såg vart han tog vägen, men det är ingen match för mig. Husse luktar ju husse, om man säger så.
I lördags var det dags igen. Det är skönt att få jaga runt lite och sträcka på benen. Skön motion och omväxling från annan träning där det hänger mer på att jobba med huvudet.

Hoppas att alla mina syskon har en lika skön vinter, för jag älskar snön. Sedan får husse tycka vad han vill om att skotta!

Inga kommentarer: