torsdag 18 juni 2009

Ojoj, nu har jag fått mina fiskar varma

Kortbenta tjejjer har stojjat med mej halva dagen så jag nästan måste vila hela tiden. Husse bygger och bygger, men har ändå tid att skojja lite med mej ibland och vara ute på berget medan jag utforskar (han tror att jag ska bajsa, lättlurad :-)).
Och så får jag sova mellan lill-mattarna varje natt, swisch säger det så är det morgon igen och man kan gå ut och kolla vidare på tomten. Jag vaknar aldrig först och alla är så nöjda med det. Förresten är de nöjda med det mesta jag gör! Jag är så duktig!


Det har ju hänt så mycket sedan jag kom hem så jag har inte hunnit skriva något förrän nu, första dagen var allt så spännande ända tills jag somnade under lillmattes stol..

1 kommentar:

Lisa sa...

Hej på er alla och speciellt Casper, vi saknar dig förståss. Naturligtvis har du det bra där nere i Saltsjö-Boo och här är det lite lugnare med bara fyra av dina syskon kvar. Snart har dom också flyttat till sina nya hem med mycket nytt att utforska.
Det ska bli spännande att följa hur ni utvecklas.
Kramar från alla i Svartberget.