tisdag 4 augusti 2009

Äntligen

Tågresan gick jättebra! Det var en gigantisk vovve på andra sidan gången, en Dogue Canario sa den matten. Vilken cooling, hoppas jag blir lika stor när jag blir stor :-)
Jag sov annars nästan hela vägen, fast på slutet blev det jobbigt för tåget blev försenat och jag som sov hela tiden när tåget hade stopp innan det! Oj vad kissnödig jag var, men det gick bra! Kissade på Malmö Central och alla var nöjda och glada.

Den där gammelvovven tänkte jag ta och bossa över - lätt match! En sån gamling orkar inte hålla min takt. Efter en lång dust har lugnet lagt sig här i lägenheten och matte misstänker att den gamla cockern fick ge upp.

Jag tog över platsen hos gammelhusse!

5 kommentarer:

Patrik sa...

Är det boxer eller slip? ;-)

Agneta sa...

Jajaja, du är bara avundsjuk på att vi försmäktar i värmeböljan :-)

Puss!

Patrik sa...

Skämt åsido, vad stor Casper ser ut. Har han vuxit på bara några dagar?

Agneta sa...

Så går det när man snikar åt sig Cocker Spanielmat :-)
Idag har vi tränat följsamhet, lite svårt när man har massa störande moment, t.ex. en "gammelmatte" som är ute och går med cocker-gubbe i närheten.
Vi provade i eftermiddags och sedan ikväll, så nu är han helt färdig.

Patrik sa...

Följsamhet med störning är ju en bra övning!
När ni kommer hem ska jag också ägna mig åt honom.

Kram,
Patrik