lördag 4 juli 2009

Pust, familjen har semester

Idag har husse och matte varit upptagna med att tvätta utemöbler och städa. Allt för att det är första dagen då hela familjen har semester. Tur att man har två lillmattar som man kan busa med.

Nåja, jag har fått vara med husse en hel del, men inte när han hade tvättmedlet framme. Som om jag vore intresserad av det.
Rätt som det var när husse spolade av möblerna så hade jag nosen framme. Splash, och hela jag blev blöt.

När allt var klart så tränade vi lite "sitt" och att söka kontakt med husse. OOO, vad godis är gott!!
Jag börjar undersöka mer och mer av tomten och idag så sprang jag runt huset när lillmatte rastade mig. Busigt, va?

Efter middagen satt husse och matte på balkongen och jag fick hoppa upp i mattes famn. Gud vad det är mysigt.














Vi får se vad morgondagen har att erbjuda. Hoppas att det blir en utflykt till brukshundsklubben.

3 kommentarer:

Agneta Gunnarsson sa...

Irene var här och tittade in idag! Jättetrevligt tyckte vi och Casper :-)
Men hon berättade att det inte gick att lägga in kommentarer lika lätt som på Lisas blogg! Det måste rättas till! Nu har jag ändrat lite i inställningarna och provar, hoppas hoppas.. Det är så kul att läsa kommentarerna, inget krångel!

/Agneta

Irene sa...

Jag gör ett nytt försök med inlägg, kanske var det bara jag som inte visste hur man gjorde ;o)
- Casper, du var allt en liten goding, lite för stor att smussla med sig i fickan bara , men om du skulle få för dig att smita så bor jag inte långt borta :o)
Hoppas jag får komma tillbaka snart, då kan du få agera fotomodell!
//Irene

Irene sa...

Titta, det funkade, snyggt jobbat Agneta! :o)